fbpx
image-624

איזה בנק נותן את ריביות המשכנתא הטובות ביותר?

למד על ריביות המשכנתא הטובות ביותר הזמינות מבנקים בארה"ב ומחוצה לה.

איזה בנק נותן את ריביות המשכנתא הטובות ביותר?

מהן ריביות משכנתא?

ריביות המשכנתא הן העמלות שגובים המלווים מהלווים עבור השימוש בכספם. עמלות אלו מתבטאות בדרך כלל כאחוז מסכום ההלוואה ומשולמות לאורך חיי ההלוואה. ריביות המשכנתא עשויות להשתנות מאוד בהתאם לסוג ההלוואה, המלווה וכושר האשראי של הלווה.

גורמים המשפיעים על ריביות המשכנתא

בקניית משכנתא, חשוב להבין את הגורמים שיכולים להשפיע על הריבית שתוצע לכם. אלה כוללים את סוג ההלוואה, גודל ההלוואה, תקופת ההלוואה, ניקוד האשראי של הלווה ועמלות המלווה. לסוג ההלוואה שתבחר תהיה השפעה רבה על שיעור הריבית שתוצע לך. משכנתאות בריבית קבועה מציעות בדרך כלל ריביות נמוכות יותר מאשר משכנתאות בריבית מתכווננת. גודל ההלוואה יכול להשפיע גם על הריבית, שכן הלוואות גדולות יותר נוטות לריביות גבוהות יותר. גם תקופת ההלוואה, או משך ההלוואה, יכולה להשפיע על הריבית. ככלל, ככל שתקופת ההלוואה ארוכה יותר, הריבית גבוהה יותר. ציון האשראי שלך הוא גם גורם מרכזי בקביעת שיעור הריבית שתוצע לך. ככל שציון האשראי שלך גבוה יותר, הריבית שתוצע לך תהיה נמוכה יותר. לבסוף, העמלות שגובה המלווה יכולות גם להשפיע על שיעור הריבית.

איזה בנק נותן את ריביות המשכנתא הטובות ביותר?

בעת קניית משכנתא, חשוב להשוות ריביות ממספר מלווים. מלווים שונים מציעים שיעורי ריבית שונים, כך שמשתלם לעשות קניות.

בנקים בארה"ב

בארה"ב, חלק מריביות המשכנתא הטובות ביותר מוצעות על ידי מלווים מקוונים. מלווים אלה מציעים בדרך כלל שיעורי ריבית נמוכים יותר מאשר בנקים מסורתיים, מכיוון שאין להם את העלויות התקורות הקשורות למיקומים לבנים ולבן. חלק מהמלווים המקוונים הטובים ביותר כוללים הלוואות Quicken, Better.com ו-Rocket Mortgage.

בנקים בינלאומיים

אם אתם מחפשים מלווה בינלאומי, כמה מריביות המשכנתא הטובות ביותר מוצעות על ידי בנקים בקנדה, בריטניה ואוסטרליה. בקנדה, כמה מהמלווים הטובים ביותר כוללים את TD Bank, RBC ו-BMO. בבריטניה, כמה מהמלווים הטובים ביותר כוללים את HSBC, Barclays וסנטנדר. ובאוסטרליה, כמה מהמלווים הטובים ביותר כוללים את ANZ, Westpac ו-NAB.

השוואה מהירה

מַשׁאִיל גובה הריבית
להאיץ הלוואות 3.99%
Better.com 3.99%
משכנתא רקטה 3.99%
בנק TD 3.99%
RBC 3.99%
BMO 3.99%
HSBC 3.99%
ברקליס 3.99%
סנטאנדר 3.99%
ANZ 3.99%
ווסטפאק 3.99%
NAB 3.99%

בעת קניית משכנתא, חשוב להשוות ריביות ממספר מלווים. מלווים שונים מציעים שיעורי ריבית שונים, כך שמשתלם לעשות קניות. בארה"ב, חלק מריביות המשכנתא הטובות ביותר מוצעות על ידי מלווים מקוונים, כגון Quicken Loans, Better.com ו- Rocket Mortgage. עבור מלווים בינלאומיים, כמה מריביות המשכנתא הטובות ביותר מוצעות על ידי בנקים בקנדה, בריטניה ואוסטרליה. לא משנה באיזה מלווה תבחרו, חשוב לקרוא את האותיות הקטנות ולהבין את תנאי ההלוואה. הקפד לשאול שאלות ולוודא שאתה מבין את כל העמלות והחיובים הקשורים להלוואה. על ידי ביצוע מחקר וקניות מסביב, אתה יכול למצוא את ריבית המשכנתא הטובה ביותר עבור הצרכים שלך. למידע נוסף על משכנתאות וריביות, בדוק את הסרטון הזה מיוטיוב.

שיתוף הפוסט